خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوشته شده توسط : s

 

خرید شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 

وی اهداف اصلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل برای حمایت از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ را بهبود پشتیبانی از رویدادهای ورزشی کشور، ایجاد شور و نشاط در میان مشترکین جوان ایرانسل و انعکاس نتایج بازی‌ها عنوان کرد.با برگزاری مراسم امضای قراردادی بین رئیس سازمان لیگ برتر کشور و مدیرعامل ایرانسل، مسابقات فوتبال لیگ برتر سال ٩٠-٩١ ایران با نام لیگ برتر خلیج فارس، «جام ایرانسل» کلید خورد.
هدف از اجرای این طرح، تلاش برای افزایش اقبال عموم هموطنان به ورزش فوتبال از طریق رسانه‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عمومی به ویژه بستر شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل، معرفی هرچه بهتر فوتبال کشور و لیگ‌ برتر به ایرانیان با تعریف محصولات نوآورانه ارزش افزوده تلفن همراه و بسترسازی مناسب برای ارتباط هرچه بهتر بین کارشناسان، مسئولان، ورزشکاران و مخاطبان فوتبال با استفاده از خدمات پیشرفته تلفن همراه و وایمکس ایرانسل بوده است.
در این مراسم غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور هم با ابراز تشکر از حمایت‌های مالی شرکت ایرانسل از یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر ابراز امیدواری کرد كه حمایت‌های شركت ایرانسل در فصل‌های آتی مسابقات لیگ برتر نیز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ادامه داشته باشد.
به گفته مهندس علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل، المپیک تجلی حضور همه ورزشکاران و فرهنگ‌ها در کنار هم است و ایرانسل برای اجرای بخش دیگری از رسالت و مسئولیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اجتماعی خود در همه حوزه‌های ورزشی، از کمیته ملی المپیک و کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌کند.
جام قهرمانی لیگ برتر ایران، لیگ برتر خلیج فارس، «جام ایرانسل» جامی نقره است كه به وسیله هنرمندان اصفهانی و به‌عنوان نمادی از هنر ناب ایرانی تهیه شده و تمامی نقش‌های برجسته به کار رفته در این جام برگرفته از الگوهای اصیل و بومی ایران است.با امضای توافقنامه‌ای میان مدیرعامل ایرانسل و رئیس کمیته ملی المپیک، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل به عنوان حامی ویژه و انحصاری کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ معرفی شد.
موجب افتخار این شرکت است که در تمام دوره لیگ برتر ٩٠-٩١، نام ایرانسل در کنار نام باشکوه «خلیج فارس» ذکر خواهد شد تا بار دیگر قادر باشیم با سرافرازی، این نشان ملی را ارج خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نهاده و بر آن تاکید کنیم.
این تفاهم‌نامه در راستای بسترسازی مناسب جهت حضور افتخارآفرینان ورزشکار ایرانی حاضر در المپیک ۲۰۱۲ و استفاده از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موقعیت های موجود در این رخداد جهانی منعقد شده است.
محصولات جذاب لیگ برتری در ویترین ایرانسل ارائه شده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است؛ همچنین برای دریافت فهرست محصولات مرتبط (همچون اخبار بازی‌ها، حواشی بازی‌ها، برنامه بازی‌ها و غیره) می توانید یک پیامک رایگان به ٩٠٩١ ارسال کنید.
سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور با اشاره به اینکه تیم سپاهان اصفهان بیش‌ترین شانس قهرمانی را در بین دیگر تیم‌های صدر جدول دارد خاطرنشان کرد: از آنجایی که فوتبال غیر قابل پیش بینی است به همین منظور ما تمهیدات لازم برای هر احتمالی را در نظر گرفته ایم. با هماهنگی‌های صورت گرفته دو جام و دو مجموعه مدال قهرمانی تهیه شده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تا هیچ گونه مشکلی وجود نداشته باشد و بتوانیم یکی از بهترین مراسم اختتامیه و اهدای جام مسابقات لیگ برتر فوتبال را برگزار کنیم.
وی با اشاره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به اینکه لیگ برتر مسابقات فوتبال امسال مزین به نام پر افتخار خلیج همیشه فارس است یادآورشد: جامی که برای قهرمان این دوره ازمسابقات در نظر گرفته شده با نام «جام ایرانسل» است.





:: برچسب‌ها: خرید شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , فرو ش آنلاین شارژ مستقیم ایرانسل , خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل , شارژ مستقیم ایرانسل , فروش اینترنتی شارژ مستقیم ایرانسل , فروش الکترونیکی شارژ مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: